Advertisements

Meghan Markle’s ex pulls plug on TV present pitch

Meghan Markle’s TV producer ex-husband is pulling the plug on plans to create a show loosely based on her life – a minimum of for now, in accordance with a report.

Trevor Engelson and the royal bride-to-be wed in a beachside ceremony in Jamaica in 2011 and divorced two years later. It was extensively reported in December that Engelson, 41, was engaged on a Fox present a couple of man whose spouse leaves him for a British prince and them attempting to navigate custody of their children post-divorce.

The present would have added fiction to real-life occasions as Markle, 36, and Engelson by no means had children and the long run royal truly solely attached with Prince Harry in 2016, three years after her divorce.

However an insider told The Sun on Tuesday that Markle’s friends talked to Engelson at her behest and satisfied him to droop engaged on the present, for a short while a minimum of.

“Trevor’s challenge is presently on maintain after a number of months of anguish for Meghan,” a senior TV government, who requested to not be named advised the outlet. “The plan was for the sequence to come back out through the aftermath of the royal wedding ceremony later this summer season however issues have modified.”

Markle reportedly reached out to her ex to thank him for pausing the challenge.

“She did attain out to him – with Harry’s settlement – to thank him for not telling their story in public,” the supply mentioned.

Executives have been additionally anxious the present might flop if it got here out so quickly after the nuptials, due to how widespread the soon-to-be-newlyweds are.

“There’s a feeling too that it’s too quickly for a TV community to go straight on the new royals given their recognition and it might flop,” the supply mentioned.

Engelson presently is producing “Snowfall,” a sequence that explores the early days of the crack cocaine epidemic in Los Angeles through the 1980s. He’s additionally government producing the upcoming “Heathers” remake for tv.

The Publish reached out to Fox for remark and the Solar mentioned they’d reached out to Kensington Palace.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of